تعمیر تعیین نقطه ذوب عکس 1

تعمیر تعیین نقطه ذوب 

يكي از مفيد ترين اطلاعات گرمایی درمطالعه مواد جامد بدون شك، دستگاه تعیین نقطه ذوب می باشد. تعیین نقطه ذوب كاربرد فراواني در تعيين خلوص مواد دارد. جهت تعمیر و سرویس دستگاه تعیین نقطه ذوب باید به مواردی چون کالیبره بودن دستگاه جهت گرمادهی به نمونه , سنسورها و ... توجه داشت .

البته با وجود تفاوت های بسیاردر دستگاه های تعیین نقطه ذوب از نظر طراحی، اما اکثر دستگاه ها از قرار دادن نمونه به داخل لوله های مویی استفاده می کنند (  تعیین نقطه ذوب به روش لوله مویین ) و  این لوله ها در دستگاه قرار داده می شوند. سپس نمونه توسط دستگاه حرارت داده می شود و همانطور که دما افزایش می یابد، نمونه توسط کاربر مورد بررسی قرار می گیرد ,  تا زمان تغییر فاز حالت جامد به مایع مشخص گردد. محدوده ی دمایی توسط کاربری که با دستگاه تعیین نقطه ذوب کار می کند ، ثبت می شود، که به عنوان نقطه ذوب ماده مشخص می گردد . البته روش های دیگری نیز مانند آزمایش تعیین نقطه ذوب شیمی آلی وجود دارند .

شرکت پارس فراسو در بخش خدمات خود با دارا بودن کادری دوره دیده در کمپانی سازنده دستگاه تعیین نقطه ذوب همراه با تجهیزات کامل و به روز این امکان را فراهم ساخته تا در صورتی که دستگاه تعیین نقطه ذوب مرکز شما با هرگونه ایراد فنی و اشکال روبرو شد آن را در اسرع وقت تعمیر و تحویل نماید . 

جهت ارتباط با بخش فنی و اعلام درخواست هرگونه خدمات لطفاً بر روی این لینک کلیک کنید.

جهت خرید و یا دریافت کاتالوگ دستگاه تعیین نقطه ذوب لطفاً بر روی این لینک کلیک کنید.

آزمایش تعیین نقطه ذوب نفتالین - روش کار با دستگاه نقطه ذوب -  تعمیر تعیین نقطه ذوب