تعمیر التراسونیک

تعمیر بن ماری اولتراسونیک

همانطور که می دانید بن ماری اولتراسونیک دارای تفاوت های عمده ای با انواع بن ماری های ديگر می باشد و از آن در طول موج های متفاوت جهت گاززدایی و یا تمیز کردن استفاده می شود. مدل هایی از اين بن ماری ها با یک طول موج ( به عنوان مثال : KHz 50 ) و مدل هایی با دو طول موج متفاوت ( به عنوان مثال : 40 یا 59 KHz ) کارمی کنند. همچنین کاربر می تواند در این مدل ها میزان دمای محلول داخل حمام را از 20 درجه سانتیگراد تا 80 درجه سانتیگراد تنظیم نماید. از این رو تعمیر بن ماری التراسونیک نیازمند تخصص , تجربه و مهارت می باشد. همچنين علاوه بر موارد عنوان شده تجهیزات خاص خود جهت تعمیر را نیاز دارد. 

قیمت تعمير بن ماري التراسونیک با توجه به اینکه چه قسمتی دچار آسیب شده مورد بررسی قرار می گیرد. حمام التراسونیک دارای قسمت های متعدد شامل برد الکترونیک اصلی , برد الکترونیک صفحه نمایش , بخش گرمکن حمام , بخش ایجاد کننده فرکانس و ... می باشد. تعمیر حمام التراسونیک بیشتر نیازمند قطعات اصلی از طرف شرکت سازنده می باشد و توصیه می گردد برای تعمیر حمام التراسونیک خود آن را به شرکتی که نماینده اصلی است بسپارید.

شرکت پارس فراسو در بخش خدمات خود با دارا بودن کادری دوره دیده در کمپانی سازنده دستگاه بن ماری اولتراسونیک همراه با تجهیزات کامل و به روز این امکان را فراهم ساخته تا در صورتی که دستگاه بن ماری التراسونیک مرکز شما با هرگونه ایراد فنی روبرو شد آن را در اسرع وقت تعمیر و تحویل نماید . 

جهت ارتباط با بخش فنی و اعلام درخواست هرگونه خدمات لطفاً بر روی این لینک کلیک کنید.